Menu Zamknij

Produkty

Halo System oferuje zintegrowany pakiet do obsługi jednostek handlu detalicznego.

W jego skład wchodzą programy:

Halo POS
Halo Back Office
Halo Karta
Halo Head Office

Program umożliwia prowadzenie sprzedaży detalicznej na stanowiskach kasowych. Jest przystosowany do pracy w sieci.

Halo Back Office

Program umożliwia prowadzenie gospodarki magazynowej i zapewnia współpracę z programami obsługi sprzedaży Halo POS. Halo Back Office jest programem umożliwiającym pracę w sieci, jest w pełni wielodostępny umożliwiając równoczesną pracę na wielu stanowiskach.

Podstawowe funkcje programu:

  • obsługa wielu punktów rozliczeniowych (obiektów handlowych) w tym również różnych podmiotów gospodarczych,
  • moduł promocji,
  • obsługa weryfikatorów cen,
  • obsługa drukarek kodów kreskowych,
  • obsługa kolektorów inwentaryzacyjnych z możliwością weryfikacji formalnej wczytywanych danych,
  • moduł rozliczeń z Urzędem Celnym,
  • zwrot VAT dla podróżnych (TAX FREE),
  • moduł obsługi kart lojalnościowych,
  • rejestry VAT.

Dodatkowe moduły Halo Back Office:

  • wagi elektroniczne,
  • moduł importu/eksportu danych,
  • moduł eksportu danych do FK.

Halo Karta – System Obsługi Kart Płatniczych

Halo Karta to system umożliwiający obsługę kart płatniczych.

Autoryzacji kart płatniczych dokonuje się bezpośrednio na stanowiskach kasowych, eliminując potrzebę korzystania z terminali płatniczych.

Halo Head Office

Halo Head Office jest systemem zarządzającym pracą podległych mu systemów Halo Back Office.

Jego podstawowy zadaniem jest zapewnienie kontroli nad działalnością podległych mu punktów sklepowych i dostarczenie niezbędnych informacji na temat ich pracy. Charakter systemu powoduje, że jest on przeznaczony dla firm o rozległym obszarze działania, gdzie niezbędna jest kontrola nad wszystkimi oddziałami.

Podstawowe funkcje programu:

  • zarządzanie centralną bazą danych sieci sklepów,
  • możliwość centralnego sterowania cenami,
  • centralne sterowanie promocjami,
  • obsługa kilku poziomów cenowych przypisanych do obszarów lokalizacyjnych,
  • rozszerzone raportowanie w zakresie:
    1. raportów sprzedaży,
    2. raportów utargów,
    3. rejestrów VAT,
    4. raportów obrotów,
    5. raportów marketingowych,
    6. raportów zapasów.