English Version Wersja Polska Oprogramowanie dla kas fiskalnych :: Systemy sprzedaży detalicznej :: Oprogramowanie kasowe :: Kasy fiskalne

Aktualności

PolCard - partner Halo System eService - partner Halo System IBM - partner Halo System Posnet - partner Halo System ABCData - partner Halo System Elzab - partner Halo System Medesa - partner Halo System Jartlech - partner Halo System Torell - partner Halo System

Usługi

OUTSOURCING W ZAKRESIE SYSTEMÓW KOMPUTEROWYCH
Halo System podejmuje się kompleksowej obsługi w zakresie systemów komputerowych.
Dotyczy to zarówno klientów użytkujących systemy Halo, jak również klientów operujących w innych segmentach rynku.
Zakres umowy outsourcingowej może być dowolną kompilacją usług opisanych w menu „USŁUGI”
Zakres umowy może być dodatkowo rozszerzony o takie usługi jak: administrowanie systemami i bazami danych, pośrednictwo i wspomaganie instalacji autoryzacji kart płatniczych, magazynowanie sprzętu komputerowego, prowadzenie archiwum danych itp..
 
 
PRODUKCJA OPROGRAMOWANIA
Halo System dysponuje zespołem doświadczonych projektantów i programistów gotowych do wykonania dowolnego zadania w zakresie oprogramowania systemów wspomagających pracę sklepów detalicznych i magazynów.
Zadania te mogą dotyczyć zarówno przystosowania pakietu Halo2® do indywidualnych potrzeb klienta, jak również wykonania całkiem nowego fragmentu aplikacji z wyżej podanego zakresu.
 
 
SERWIS TECHNICZNY
Halo System podejmuje prace w zakresie konserwacji i naprawy sprzętu komputerowego.
W szczególności posiadamy uprawnienia do serwisowania drukarek fiskalnych Posnet, wag Medesa i kas komputerowych IBM.
Świadczymy serwis techniczny zarówno klientom lokalnym jak również klientom sieciowym operujących na terenie Polski.
W zależności od ustalonych warunków handlowych, oferujemy serwis z czasami reakcji od 4 do 48 godzin, w dni robocze i dni świąteczne, u lokalnego klienta lub na terenie Polski.
 
 
HOT-LINE
Dla klientów użytkujących systemy Halo, firma oferuje telefoniczną linię konsultacyjną.
Usługa ta obejmuje naprawę stanów awaryjnych systemu (jeśli jest to możliwe w trybie zdalnym), przyjmowanie zgłoszeń serwisowych, naprawę uszkodzonych zbiorów w wyniku awarii oraz konsultacje dotyczące pracy systemu.
 
 
INSTALACJA SYSTEMÓW
Halo System wykonuje instalacje swoich systemów „pod klucz”.
Usługa zawiera przygotowanie techniczne i programowe sprzętu do pracy w systemie Halo, instalację techniczną w miejscu pracy systemu, konsultacje i wspomaganie klienta w zakresie przygotowania bazy danych, szkolenia oraz nadzór wdrożeniowy po uruchomieniu systemu.
Dodatkowo, w okresie pierwszych tygodni po uruchomieniu systemu, uważnie monitorujemy ich pracę.
 
 
SZKOLENIA
Halo System prowadzi dla swoich klientów szkolenia w zakresie obsługi systemu przed uruchomieniem systemu oraz szkolenie uzupełniające.
Szkolenia prowadzimy w siedzibie firmy w Warszawie lub u klienta.
Zapewniamy przekazywanie wiedzy w formie wykładów audiowizualnych, gotowych instrukcji oraz treningu w warunkach zbliżonych do rzeczywistych warunków użytkowania systemu.
Rekomendowany czas szkolenia to 2 dni robocze.
Szkolenia dla kasjerów w zakresie obsługi kas i kart płatniczych prowadzimy w sklepach przed uruchomieniem systemu.
 
 
DORADZTWO I KONSULTACJE
Halo System prowadzi doradztwo w zakresie:
  • wyboru sprzętu komputerowego,
  • okablowania obiektów handlowych,
  • wyboru mediów komunikacyjnych,
  • stosowanych procedur sprzedaży,
  • stosowanych procedur w zakresie obsługi zaplecza (przyjmowanie dostaw, inwentaryzacja, zamówienia, itp.).